Thursday, May 28, 2009

Hanya dia

Malam sepi aku sendiri,
Akal mati langkah cacat
Buntu hati sesat berjalan,
Duhai bulan terangkan hutan
Aku sesat dalam gelap,

Mengkaji, Memerhati dan Mengakui

Hanya Dia yang buat Aku terkedu
Hanya Dia yang buat Aku murung
Hanya Dia yang buat Aku tersenyum
Hanya Dia yang buat Aku kecewa
Hanya Dia yang buat Aku terketar
Hanya Dia yang buat Aku ketawa
Hanya Dia yang buat Aku gila

Aku jadi begini sebab sendiri,penjara hati sampai ke mana
Kalau mencari biar berakal, kalau mencinta biar pintar
Terpinga kecewa becampur sedih , berbicara asyik tentang takdir
“Kalau betul itu jodoh aku, akan aku lawan balik takdir itu”
“Kerna skali aku mencinta, aku tetap cinta dia….”

6 comments:

Anonymous said...

bunga-bunga cinta itu indah.
serious!
selamat menikmatinya.
selamat menghargainya.

Umar Roslan @ Mikhail said...

betul BOB ... aku sokong ..
sekali cinta , cinta selama-lama nya

INDAH said...

kalau betul itu jodoh aku, aku sanggup lwn utk dia.
ingt tak ayat ni bob? ;p

live life, love life
;)

pencetus revolusi minda said...

to nora

belum menikmati cinta g..
nora tolong carikan ye..
leyZ??
;p

pencetus revolusi minda said...

to umar

betul betul..
aaku cinta dia..
dan dia sahaja
takda yg lain..
;p

pencetus revolusi minda said...

to indah

aku ingat kata kata itu..
terpahat di minda
dan tertanam di hati..

;p