Monday, December 1, 2008

!!!Main Kayak Kayak Level One!!!



dibelakang tasik yang cantik

best best best!!!!dapat belajar bermain kayak, dapat kenal ramai gurl cun cun!!!dapt berenang walaupun tak reti berenang, dapat sijil level one(yg ni tak kompem g,sal Ahkun kate ade org fail), dapat awek awek baru(hidup buhjan ajiq)!!!! dapat kawan baru dan lain lain sewaktu dengannya..

gamba bawah mase ngah praktik kayak





memule tak terfikir yang aku akan join program ni kerna becanggah ngan program yang sepatutnya aku pegi, but last last minit program yang patutnye aku pergi ni cancel n aku terus ckp ngan ajiq(bakal presiden OUTREC) yg aku nak join program ni. ajiq pown kate boleh.. jadi aku pown terus join..mase mlam nak grak tu..aku telajak tido..nasib baik tak kena tinggal.. dan bermula la episod gumbira dan duka..nak letak gamba banyak banyak penat..so letak gamba yang aku rase best best.
malam ahad lak g la charity konsert kat Main Hall, macam bese..membuhsankan..nasib baik ade Bunkface and Seven Collar T-Shirt..semangat skit nak pegi....ajak Sarah tanak kuar sal letih baru balik holiday katenye...jadi pergilah aku ngan ajiq ngan nurul(skandal ajiq yang terbaru) n tiya(skandal ajiq paling terbaru skali,paling latest)...sekarang ajiq da setanding si buhjan merol wei..taik tul...

(nie dedue skandal ajiq,dari kanan,nurul,aji n tiya)























































































8 comments:

tuan_penggali said...

mereka semaki menjadi HOT STUFF di mlake..

IdadDewi said...

hahah! dlm2 byk2 part dlm hasil nukilan ko neh kan bob.. aku tertarik ngn skandal kawan kite neh..... ahhaha! cm dh jd hot stuff melaka jek... ye dak??? bgsla... korg bijak memilih club yg ramai nenek2!... :P

pencetus revolusi minda said...

sapit..
si ajiq je..
akut ade..
kekal bersendirian...
:(

pencetus revolusi minda said...

ida..
wei aku menipu je tau..
saje je buat gempak..
jgn caye sgt la..
hahahahaha

Anonymous said...

bob
star one la
bkn level 1

die org tu bkn skendel aku
die org tu participant aku je
bob gmba skendel2 die xnak
letak plak kan . huh !

istilah 'hot' bukan utk aku ok !
plz la . hardcore ke , gagah ke ,
perkasa ke ok la jgk

kacangsaja said...

"...best best best!!!!dapat belajar bermain kayak, dapat kenal ramai gurl cun cun!!!"

aku tau bob..mende nih ditujukan kepada kamil. dia mmg cun bob. da lama u ada skandal dgn beliau kan. aku ada gamba untuk di'metro'kan. ngahah! XD

pencetus revolusi minda said...

ajiq,
aku mane dew skandal..
korang yg duk kutuk kutuk aku!!
huh!!!

pencetus revolusi minda said...

cett yana..
pukuihang sat g..
bepinau kepala..
;p